Lokal na wynajem

Warszawa, Śródmieście, pl. Plac Trzech Krzyży

475.50 m²
121,98 zł/m2
4

58 000 zł

Szczegóły oferty

Symbol oferty NHM-LW-30389
Powierzchnia 475,50 m²
Piętro 4
Liczba pięter w budynku 5
Stan lokalu idealny
Rodzaj lokalu jednopoziomowy
Przeznaczenie lokalu biurowy, usługowy
Czynsz najmu netto /m2 58 981 PLN
Winda tak
Liczba wind 3

Opis nieruchomości

English version Below. 

Oferuję do wynajęcia umeblowaną* powierzchnię biurową o wysokim standardzie w budynku "Ethos", który jest zlokalizowany w jednej z bardziej pożądanych lokalizacji w Centrum Warszawy przy Placu Trzech Krzyży. Budynek ETHOS położony jest w ścisłym centrum Warszawy. 


Lokalizacja: Warszawa - Śródmieście - Plac Trzech Krzyży 
Tutaj przecinają się szlaki biznesowe i gospodarcze całego miasta.W bliskim sąsiedztwie znaleźć można ambasady i konsulaty, ministerstwa i rozmaite instytucje rządowe, jak również przedstawicieli prywatnego biznesu – znamienite banki i renomowane, międzynarodowe firmy. Reprezentacyjny adres dla siedziby firm, doskonała komunikacja miejska i połączenie z pozostałymi arteriami miasta. W najbliższej okolicy znajduje się cała infrastruktura potrzebna do komfortowej pracy - punkty handlowo-usługowe, kawiarnie, restauracje, apteki itd. 

Budynek: A+ class, certyfikat BREEAM na poziomie Excellent
Obiekt wybudowane w 1998, w 2017 przeszedł generalny refresh zachowując swój dotychczasowy charakter. Wyjątkowa, elegancka elewacja wpisuje się w istniejącą tkankę miejską konweniując z okoliczną zabudową. Na parterze budynku znajduje się recepcja z całodobową ochroną fizyczną. Na poziomie -1 znajdują się miejsca postojowe w garażu podziemnym. 

Powierzchnia: 475,5 mkw, reprezentacyjna recepcja, 4 gabinety, dwie sale konferencyjne, sala gościnna, open space, część integracyjna, pomieszczenie kuchenne, Archiwum, serwerownia

Wnętrze jest doskonale doświetlone dzięki szklanym fasadom z oknami od sufitu do podłogi. Jeden gabinet posiada narożna umiejscowienie z pięknym widokiem na zieleń.

Biuro wyposażone jest w nowoczesne rozwiązania technologiczne, między innymi:
dwa rodzaje rolet - zmniejszające dopływ światła i całkowicie zaciemniające 
nagłośnienie sufitowe
System bookowania sal konferencyjnych 
Rozsuwana ściana pomiędzy salami konferencyjnymi, 
Mikrofony, rzutnik, nagłośnienie w salach konf. 
Inteligentny panel sterowania światłem z możliwością wybrania "sceny" 
Światła na czujnik ruchu w salach konf.

Powierzchnia oferuje wyjątkowo dużo miejsca na przechowywanie dokumentacji, segregatorów itd. do przechowywania głównie służą szafy w estetycznej zabudowie. 
Jak na nowoczesną powierzchnię biurową lokal oferuje miejsce integracyjne - kawiarenka z ekspresami do kawy i piękną zieloną ścianą (nawadnianą automatycznie). 

Do biura przynależą trzy miejsca postojowe.
Koszty najmu biura:
Czynsz najmu: 12290 euro - 57,767 zł NETTO (indeksacja EICP) 
Parking: 3x 229,70 euro - 3238,77 zł NETTO 
Opłaty eksploatacyjne - 13330 zł NETTO 
Media: 3300 zł NETTO 
Wyposażenie*: 17360 zł NETTO - kwota określa płatność per miesiąc do 04.2025. Bierzemy pod uwagę możliwość, by to np. rozliczyć jednorazowo (jako kwota skumulowana)
Całkowity koszt miesięczny - około 95000 zł 


Zapraszam na spotkanie, podczas którego zaprezentuję powierzchnię i omówimy wszelkie szczegóły dotyczące oferty. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszeniodawcą/Reklamodawcą jest Pośrednik w obrocie nieruchomościami posługujący się numerem NIP 895-198-33-25 i działający w oparciu o umowę pośrednictwa z właścicielem.”

*Prezentowana oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają charakter jedynie informacyjny i mogą ulec zmianie.

 

ENGLISH VERSION 

I offer for rent a high-standard furnished office space in the "Ethos" building, located in one of the most desirable locations in the center of Warsaw, at Trzech Krzyży Square. The ETHOS building is situated in the heart of Warsaw.

Location: Warsaw - Śródmieście - Trzech Krzyży Square This is where the business and economic routes of the entire city intersect. In the immediate vicinity, you can find embassies and consulates, ministries and various government institutions, as well as representatives of private businesses - renowned banks and reputable international companies. It's a prestigious address for company headquarters, excellent public transportation, and connectivity with other parts of the city. The surrounding area offers all the necessary infrastructure for comfortable work, including retail and service points, cafes, restaurants, pharmacies, etc.

Building: A+ class, BREEAM certificate at the Excellent level The facility was built in 1998 and underwent a general refresh in 2017 while maintaining its previous character. The exceptional, elegant facade blends in with the existing urban fabric and the surrounding buildings. The ground floor of the building features a reception area with 24/7 physical security. The -1 level houses parking spaces in the underground garage.

Area: 475.5 sqm, representative reception, 4 offices, two conference rooms, a guest room, open space, integration area, kitchenette, archive, server room

The interior is well-lit thanks to the floor-to-ceiling glass facades. One office has a corner location with a beautiful view of greenery.

The office is equipped with modern technological solutions, including:

  • Two types of blinds - reducing light influx and providing complete blackout
  • Ceiling speakers
  • Conference room booking system
  • Sliding wall between conference rooms
  • Microphones, projector, audio system in the conference rooms
  • Intelligent light control panel with the option to choose "scenes"
  • Motion sensor lights in the conference rooms

The space offers plenty of storage space for documentation, folders, etc., mainly provided by aesthetically designed cabinets. As a modern office space, it also includes an integration area - a small café with coffee machines and a beautiful green wall (automatically irrigated).

Three parking spaces are included with the office.

Office rental costs:

  • Rent: 12,290 euros - 57,767 PLN NET (indexed to EICP)
  • Parking: 3x 229.70 euros - 3,238.77 PLN NET
  • Operating costs: 13,330 PLN NET
  • Utilities: 3,300 PLN NET
  • Furniture: 17,360 PLN NET - assuming lease takeover Total monthly cost - approximately 95,000 PLN

I invite you to a meeting where I will present the space and discuss all the details regarding the offer.


The advertiser is a real estate intermediary operating under the VAT number 895-198-33-25 and acting based on a brokerage agreement with the owner.

*The presented offer does not constitute a commercial offer within the meaning of Article 66(1) of the Civil Code, and the information contained therein is for informational purposes only and may be subject to change.




 

Manager sprzedaży

Proszę wprowadzić poprawne imię i nazwisko
Proszę wprowadzić poprawny numer telefonu
Proszę wprowadzić poprawny adres e-mail
Proszę zaznaczyć wymagane zgody
Rozwiąż równanie:
24 6
Niepoprawny wynik