Warszawa, Śródmieście, pl. Plac Trzech Krzyży
Symbol oferty | NHM-LW-30389 |
Powierzchnia | 475,50 m² |
Piętro | 4 |
Liczba pięter w budynku | 5 |
Stan lokalu | idealny |
Rodzaj lokalu | jednopoziomowy |
Przeznaczenie lokalu | biurowy, usługowy |
Czynsz najmu netto /m2 | 58 981 PLN |
Winda | tak |
Liczba wind | 3 |
English version Below.
Oferuję do wynajęcia umeblowaną* powierzchnię biurową o wysokim standardzie w budynku "Ethos", który jest zlokalizowany w jednej z bardziej pożądanych lokalizacji w Centrum Warszawy przy Placu Trzech Krzyży. Budynek ETHOS położony jest w ścisłym centrum Warszawy.
Lokalizacja: Warszawa - Śródmieście - Plac Trzech Krzyży
Tutaj przecinają się szlaki biznesowe i gospodarcze całego miasta.W bliskim sąsiedztwie znaleźć można ambasady i konsulaty, ministerstwa i rozmaite instytucje rządowe, jak również przedstawicieli prywatnego biznesu – znamienite banki i renomowane, międzynarodowe firmy. Reprezentacyjny adres dla siedziby firm, doskonała komunikacja miejska i połączenie z pozostałymi arteriami miasta. W najbliższej okolicy znajduje się cała infrastruktura potrzebna do komfortowej pracy - punkty handlowo-usługowe, kawiarnie, restauracje, apteki itd.
Budynek: A+ class, certyfikat BREEAM na poziomie Excellent
Obiekt wybudowane w 1998, w 2017 przeszedł generalny refresh zachowując swój dotychczasowy charakter. Wyjątkowa, elegancka elewacja wpisuje się w istniejącą tkankę miejską konweniując z okoliczną zabudową. Na parterze budynku znajduje się recepcja z całodobową ochroną fizyczną. Na poziomie -1 znajdują się miejsca postojowe w garażu podziemnym.
Powierzchnia: 475,5 mkw, reprezentacyjna recepcja, 4 gabinety, dwie sale konferencyjne, sala gościnna, open space, część integracyjna, pomieszczenie kuchenne, Archiwum, serwerownia
Wnętrze jest doskonale doświetlone dzięki szklanym fasadom z oknami od sufitu do podłogi. Jeden gabinet posiada narożna umiejscowienie z pięknym widokiem na zieleń.
Biuro wyposażone jest w nowoczesne rozwiązania technologiczne, między innymi:
dwa rodzaje rolet - zmniejszające dopływ światła i całkowicie zaciemniające
nagłośnienie sufitowe
System bookowania sal konferencyjnych
Rozsuwana ściana pomiędzy salami konferencyjnymi,
Mikrofony, rzutnik, nagłośnienie w salach konf.
Inteligentny panel sterowania światłem z możliwością wybrania "sceny"
Światła na czujnik ruchu w salach konf.
Powierzchnia oferuje wyjątkowo dużo miejsca na przechowywanie dokumentacji, segregatorów itd. do przechowywania głównie służą szafy w estetycznej zabudowie.
Jak na nowoczesną powierzchnię biurową lokal oferuje miejsce integracyjne - kawiarenka z ekspresami do kawy i piękną zieloną ścianą (nawadnianą automatycznie).
Do biura przynależą trzy miejsca postojowe.
Koszty najmu biura:
Czynsz najmu: 12290 euro - 57,767 zł NETTO (indeksacja EICP)
Parking: 3x 229,70 euro - 3238,77 zł NETTO
Opłaty eksploatacyjne - 13330 zł NETTO
Media: 3300 zł NETTO
Wyposażenie*: 17360 zł NETTO - kwota określa płatność per miesiąc do 04.2025. Bierzemy pod uwagę możliwość, by to np. rozliczyć jednorazowo (jako kwota skumulowana)
Całkowity koszt miesięczny - około 95000 zł
Zapraszam na spotkanie, podczas którego zaprezentuję powierzchnię i omówimy wszelkie szczegóły dotyczące oferty.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszeniodawcą/
*Prezentowana oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają charakter jedynie informacyjny i mogą ulec zmianie.
ENGLISH VERSION
I offer for rent a high-standard furnished office space in the "Ethos" building, located in one of the most desirable locations in the center of Warsaw, at Trzech Krzyży Square. The ETHOS building is situated in the heart of Warsaw.
Location: Warsaw - Śródmieście - Trzech Krzyży Square This is where the business and economic routes of the entire city intersect. In the immediate vicinity, you can find embassies and consulates, ministries and various government institutions, as well as representatives of private businesses - renowned banks and reputable international companies. It's a prestigious address for company headquarters, excellent public transportation, and connectivity with other parts of the city. The surrounding area offers all the necessary infrastructure for comfortable work, including retail and service points, cafes, restaurants, pharmacies, etc.
Building: A+ class, BREEAM certificate at the Excellent level The facility was built in 1998 and underwent a general refresh in 2017 while maintaining its previous character. The exceptional, elegant facade blends in with the existing urban fabric and the surrounding buildings. The ground floor of the building features a reception area with 24/7 physical security. The -1 level houses parking spaces in the underground garage.
Area: 475.5 sqm, representative reception, 4 offices, two conference rooms, a guest room, open space, integration area, kitchenette, archive, server room
The interior is well-lit thanks to the floor-to-ceiling glass facades. One office has a corner location with a beautiful view of greenery.
The office is equipped with modern technological solutions, including:
The space offers plenty of storage space for documentation, folders, etc., mainly provided by aesthetically designed cabinets. As a modern office space, it also includes an integration area - a small café with coffee machines and a beautiful green wall (automatically irrigated).
Three parking spaces are included with the office.
Office rental costs:
I invite you to a meeting where I will present the space and discuss all the details regarding the offer.
The advertiser is a real estate intermediary operating under the VAT number 895-198-33-25 and acting based on a brokerage agreement with the owner.
*The presented offer does not constitute a commercial offer within the meaning of Article 66(1) of the Civil Code, and the information contained therein is for informational purposes only and may be subject to change.
Manager sprzedaży